Piese argint
Moderatori: Deus, Comboloi, NumisKID, PRONUMISMATICA
- Metal Hammer

-
Tudor C
In mesajele private mi-a spus ca de-aia le-a si pus la monede straine si nu la antice, pentru ca sunt replici...din argint, spune el. Oricum, ar fi trebuit sa specifice clar. Si anticele sunt tot straine, in marea lor majoritate. Iar cei care au vazut licitatia, mai ales daca sunt incepatori, ar putea crede ca sunt autentice. Concluzia mea: tentativa de inselaciune.
De la Tudor C Primit la 31.10.2009 13:28
Re:Re:autenticitatea tuturor este garantata in vreun mod
Licitatie: 15 piese din argint
Tudor C a scris:
cuburo83 a scris:
garantez faptul ca sunt din argint, dumneavoastra ma intrebati daca cumva am gresit categoria in care le-am pus?
Tudor C a scris:
Nici vorba...vroiam sa stiu daca sunt autentice sau replici moderne, fie ele din argint sau nu...
De la cuburo83 Trimis la 31.10.2009 14:22 Pentru Tudor C
Re:Re:Re:autenticitatea tuturor este garantata in vreun mod
Tudor C a scris:
cuburo83 a scris:
garantez faptul ca sunt din argint, dumneavoastra ma intrebati daca cumva am gresit categoria in care le-am pus?
Tudor C a scris:
Nici vorba...vroiam sa stiu daca sunt autentice sau replici moderne, fie ele din argint sau nu...
cuburo83 a scris:
ba se pare ca da:), daca eu le-am pus la : Monede Moderne Straine si dumneavoastra ma intrebati daca sunt autentice! io ce parere sa imi fac despre dumneavoastra, au fost batute monede antice autentice in perioada moderna?:), piesele listate sunt falsuri in argint, m-am gadit ca daca le-am postat la aceasta categorie lumea nu va mai intreba dar vad ca....
ma gandeam eu ca voi plati pentru maniera asta aroganta de a raspunde:)