Probleme create la achizitii de pe VCoins

O 'bază de date' cu persoane pe care probabil e mai bine să le evitați când vindeți / cumpărați / faceți schimburi.

Moderatori: Deus, PRONUMISMATICA

alex_2001
nou in forum
nou in forum

Probleme create la achizitii de pe VCoins

Mesaj de alex_2001 »

Buna seara la toata lumea. Ma numesc Alex Dimache, sunt din Bucuresti, inginer si cadru didactic universitar, in timpul liber numismat, domeniu: Romania de la inceputuri pana in timpurile noastre, monede si bancnote.
Doresc sa va supun atentiei ceea ce am patit in ultima luna cu site-ul VCoins.