Identificare moneda medievala ungaria
Moderatori: berserkr, Deus, vlahul
Identificare moneda medievala ungaria
Va rog sa ma ajutati la identificarea monedei si un pret informativ pentru ea
Moneda este de argint si are diametrul de 15 mmm
Moneda este de argint si are diametrul de 15 mmm
- Fişiere ataşate
-
- 1.jpg (50.47 KiB) Vizualizat de 8522 ori
-
- 2.jpg (40.77 KiB) Vizualizat de 8522 ori
-
Iacob Tudor Alexandru

- PRONUMISMATICA
- Site Admin
- PRONUMISMATICA
- Site Admin
- PRONUMISMATICA
- Site Admin
Legenda zice: +moneTA mAThie.R.VnGARIe
si pe partea cu Madona si Copilul: PATRonA VnGARIe
si pe partea cu Madona si Copilul: PATRonA VnGARIe
Ultima oară modificat 13 Mar 2009, 20:28 de către PRONUMISMATICA, modificat 1 dată în total.
Va multumesc si imi cer scuze pt insistenta, sunt incepator in ceea ce priveste monezile medievale.
Eu tot nu am inteles cum s-a ajuns la concluzia ca moneda e din perioada lui Matei Corvin.
In legenda nu pare a fi pomenit numele lui, iar stema e stearsa si nu se vede urma de corb.
Poate ma lamuriti.
Multumesc anticipat
Eu tot nu am inteles cum s-a ajuns la concluzia ca moneda e din perioada lui Matei Corvin.
In legenda nu pare a fi pomenit numele lui, iar stema e stearsa si nu se vede urma de corb.
Poate ma lamuriti.
Multumesc anticipat
- PRONUMISMATICA
- Site Admin
Am vazut destul de multe astfel de monede, in plus monedele din perioada respectiva au un stil pe care o sa-l recunoasteti usor dupa ce o sa va treaca cateva exemplare prin maini. Nu intotdeauna se poate "citi" numele emitentului in legenda. Foarte multe din monedele medievale unguresti timpurii nici nu au legenda.
-
clujsergiu

identificare
Dl. Aldor nu ne aratati unde este semnul monetariei si ce reprezinta?
- PRONUMISMATICA
- Site Admin
- PRONUMISMATICA
- Site Admin
Lasati in imagine numai zonele respective si taiati restul, si atunci o sa iasa sigur sub 100K.