evaluare moneda 5 lei 1880

Identificare monede și bancnote, prețuri, informații.

Moderatori: berserkr, Deus, vlahul

Scrie răspuns
colector

evaluare moneda 5 lei 1880

Mesaj de colector »

buna seara , un prieten vrea sa vanda aceasta moneda si nu prea stie cat sa ceara pe ea si nici eu de altfel ( si eu sunt incepator si nu pot cataloga dupa aspect unde se incadreaza - ) rog pe cineva daca poate sa ajute cu o informatie , ceva ..multumim anticipat !
Fişiere ataşate
...am vazut si alte monede pe diferite site-uri insa imi e destul de greu sa imi dau cu parerea mai ales ca eu nu prea am avut de-a face cu monezile romanesti (si in general cu ele :D )
...am vazut si alte monede pe diferite site-uri insa imi e destul de greu sa imi dau cu parerea mai ales ca eu nu prea am avut de-a face cu monezile romanesti (si in general cu ele :D )
5L (Copy).JPG (140.76 KiB) Vizualizat de 4465 ori
Raskolnikov21

Mesaj de Raskolnikov21 »

Moneda este foarte uzata pe avers + cateva zgarieturi grosolane pe revers, deci parerea mea este ca moneda nu valoreaza mai mult de 40-50 lei in functie de interes.
george_s321

Mesaj de george_s321 »

Moneda este intr-o stare foarte proasta-G.Valoreaza cat argintul din ea.Nu are valoare numismatica spun eu.
Paul93

Mesaj de Paul93 »

Eu i-as da un VG cinstit dupa Sheldon Scale si nu cred ca valoreaza mai mult de 60 lei.
Don't fall in love with anything, 'cause there's always something better out there.
http://www.okazii.ro/catalog?user_list= ... ramas_desc
valentinian

Mesaj de valentinian »

Pentru mine, care nu colectionez acest tip ma intereseaza fix ca argint pentru suma de 65-70 lei maxim maximorum.
Justitia omnium domina et regina virtutum est
.
colector

Mesaj de colector »

multumim mult pentru ajutor , ...mi se pare frumoasa si parca imi pare rau de ea ca ...are o asa valoare mica ....asa ca ..am sa incerc sa o cumpar eu si sa o pastrez :) multumim inca o data !
crist71
**
**

5 Lei 1880

Mesaj de crist71 »