fals, eroare...?

Monede România, monede străine.

Moderatori: Deus, Comboloi

Tudor C

fals, eroare...?

Mesaj de Tudor C »

claus

Mesaj de claus »

am vazut si eu respectiva piesa...personal nu cred ca este nici o eroare..dar nu va bazati pe parerea mea de relativ incepator..
Tudor C

Mesaj de Tudor C »

Si eu sunt incepator, dar tot nu cred ca este eroare.
BAIDA DORU

Mesaj de BAIDA DORU »

Mai mult pare un fals decat o eroare de batere, nu are nici semnatura gravorului macar pe ea.
Cunoscandu-ti istoria iti cunosti viata.
berserkr
moderator
moderator

Mesaj de berserkr »

Are diametrul mai mic, spune vanzatorul. Cred ca este pur si simplu o moneda destul de uzata, cu marginea taiata rotund. Un fals la astea ar fi avut macar inscriptia intreaga daca tot se voia fals :)
PRONUMISMATICA
Site Admin

Mesaj de PRONUMISMATICA »

Probabil cineva a taiat marginea si a montat moneda intr-un medalion.. ceva..
Tudor C

Mesaj de Tudor C »

Si cum s-ar putea taia perfect, din cate se vede, marginea la o astfel de moneda, fie ea si din argint?
banivechi

Mesaj de banivechi »

E o facatura. Se vad urmele de presare pe centrul reversului (fusul din mina Torcatoarei e elementul cel mai inalt, iar in cazul asta nici nu se vede), si in plus prea ciudate sint taieturile de pe fata femeii si de pe cifra 1. Cred ca o moneda buna a fost pusa la stanta si taiat un inel din ea lat de 1-2mm, si inca putin excentric.
banivechi

Mesaj de banivechi »

Tudor C scrie:Si cum s-ar putea taia perfect, din cate se vede, marginea la o astfel de moneda, fie ea si din argint?
Dar flanurile monetare cum credeti ca se pot taia perfect? Exact ca saibele: la stanta.
berserkr
moderator
moderator

Mesaj de berserkr »

Tudor C scrie:Si cum s-ar putea taia perfect, din cate se vede, marginea la o astfel de moneda, fie ea si din argint?